🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

پاییز امسال

پاییز امسال متفاوت تر پاییز هر سال دیگه ای بود

پاییز امسال دختری بود به اسم "یاس" و پسری به اسم "یار"

پاییز امسال قلب هاشونو بهم پیوند زد

پاییز امسال خنده های از ته دلو بهشون هدیه داد.

پاییز امسال دستاشونو تو دستای هم قرار داد

پاییز امسال عجیب سخاوتمند شده بود

پاییز امسال دو جسم بودن با یه قلب پر از احساس

پاییز امسال شب و روز ها رو به یاد هم برای هم ساز عاشقی زدن

پاییز امسال تو درس عاشقی شاگرد اول شدن

پاییز امسال هر چی یار جان لاغر تر شدن جانان چاق تر شدن

پاییز امسال درخت ها هم دلشون نمیومد زرد بشن

اصلا انگار پاییز امسال از جنس بهار بود

و در نهایت پاییز امسال دو تا دیووونه تحویل جامعه داد :)

پ.ن:عشق نوشت

۴ موافق ۰ مخالف
پاییز امسال تو هدیه ای بودی از طرف خدا به من❤مرسی ک کنارمی💛پاییزی من😍🤓

مرسی که هستی دیووونه جانم :)

زمستونتونم به همین قشنگی و نابی:)

مرسی :)

ان شاالله همیشه شاد باشید..

سپاس :)

سلام
من وبلاگتان را دنبال می کنم
ممنون میشوم مرا هم لایق همراهی بدانید
ضمنا در صورت دنبال نمودن کانال ،به لیست دنبال شوندگان اضافه خواهید شد
ممنون

سلام دنبال شدید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار