🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

Smile design

طنین خنده هایم برگرفته از نقش لبخند تو بر لبانت است 

یه دارایی زیبا که از تو به ارث گرفته ام 

خنده هایی که امروز تو می نامی اش زندگی ، من مدیون حضور باشکوه تو در زندگی ام هستم

تویی که حالا شدی دلیل لبخند های گاه و بی گاهم 

تویی که حالا شدی جزیی از من 

تویی که شدی یارو من را به یاس بودن سرزمین رویایی ات محکوم کردی 

تو ای تنها فرمانروای این دلِ کوچک 

پس ای جانانم بخند تا طرح لبخندم در کنار تو معنا پیدا کند 

پ.ن:چرا ساعت بیست و نه و بیست دقیقه نداریم 

۴ موافق ۰ مخالف
سلام
حالتان خوب

خیلی وقته اپ نکرده بود خانم یاسمن

امتحانات خوب بود؟

دلتون شاد

سلام 

ممنون
درگیر درسا هستم کم پیش میاد آن بشم 
ممنون امتحانات هم خوب بودن

دلتون شاد

دیگه گفتن روزی 29 ساعت باشه بهتره، 20 دقیقش اصافه ست :)
دست نوشته عاشقانه ای بود و دلنشین
موفق باشید

ممنون :)

این رو خودمون با ویس داریم اووووف اون دگ عالیه به هیچ کسم نمیدیم☺💖
چون ساعت عاشقی قابل تعریف نیست😊😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار