🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

بعداز مدت ها

امروز بعداز مدت ها دلم خواست اینجا حرف بزنم.از روزای سختی که دارم پشت سر میزارم حرف بزنم . من دختری از جنس یاسم که دیگه پسری از جنس یار در کنارش نیست . پدرم تک به تک حرف های من و میم رو خونده و من شدم مثال بارز آش نخورده و دهن سوخته . میمی که دیگه تو زندگیم نیست و پدری که راجب میم از من توضیح میخواد ...

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار