🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

درس :)

دوست جان یک مثال در رابطه با رابطه ی من و عشق جان آوردکه به نظرم خیلی بامزه و خنده دار بود گفتم بهتون بگم یکم شاد شین 

گفت :

 اگه نفر اول کنکور رشته تجربی یه دختر باشه و اگه نفر اول کنکور رشته ریاضی یه پسر باشه ، بخوان بهم ابراز علاقه کنن ؛ مثلا دختره میگه "فدای پیچش پانکراست بشم" پسره میگه " سینوس انتگرال زاویه بین دماغت تا دهنتم  ! "

والا زندگی سخت شده دیگه ابراز علاقه هم فرمول میخواد ! 

حالا خدایی کدوم دوتا عاشقیو دیدین که بخاطر درس برای هم مسابقه تعیین و تبعیین کنن ؟

الان عرض میکنم خدمتتون که قضیه از چه قراره 

یه روزی داشتیم باهم حرف میزدیم یار جان پیشنهاد داد هر کسی توی دی ماه ساعت مطالعه و درس خوندنش بیشتر از اون یکی شد باید اون یکی برای این یکی کادو بخره  

ببینین ... دیوونه بازی تا چه حد 

حالا خدا میدونه تا الان برای درس خوندن چقدر برای هم کُری خوندیم  

اما الان که پشتکار یار جانو میبینم دارم به این نتیجه میرسم که مسابقه رو کنسل کنیم در عوض من براش کادو بخرم 

حالا تا آخر دی کلی مونده ببینیم چی پیش میاد 

پ.ن.یک:ماه گردمون مبارک  

۷ موافق ۰ مخالف
جفتتون کنکوری هستین؟! :)

نه!

بزار روزهای اخر اون خسته میشه تو ازش سبقت بگیر

آخه روزای آخر من خودم میخوام استراحت کنم :دی

یه چیزی حالا که امتحان شیمی جفتمون نزدیکه....البته الان فک کنم دگ داری میری برای شکست شیمی...ایشالا که موفق میشی💪
وقتی دو تا دیووونه بیان کنار هم میشه یاسمن و معین که رابطه عاشقیشون تعادلیه
تو این رابطه ها نمودار دوست داشتن نسبت به زمان وحشتناک صعودیه😂انتالپیشون هم مثبت و منفی بی نهایته یعنی هم به شدت گرماگیر و هم به شدت گرماده!(این اولین و اخرین و تنها واکنشی که این خاصیت رو داره چون یاسمن و معین کلی انرژی خوب از هم میگیرن و کلی هم ازاد میکنن)😉
بگذریم😂
کری خوندنا😂😂😂😂😂یاسی من یاد شاهنامه میفتم یه طرف رستم و یه طرف سهراب دقیقا همون طوری رجز میخونیم😀😂😅
بعله پشتکار یار جان😅یه شب خودم رو کشتم گفتم دگ بردم پیام دادم با قدرت ۱۱ ساعت بعد استوری هم کردم و کلی دوباره کری خوندم😉بعد یاس جان این من بودم که اومدم گفتم مال من شد ۱۲ ساعت دقیقا قیافه من بعد از این حرف(😒)😂😂
☺☺☺ایموجی ها هم خیلی خوشگل و متفاوتن ممنونم عزیزم☺☺☺
پ.ن(باید اخر متن بزنم):جدیدا نمیدونم چرا مثل اسب مینویسم😂یکی منو کنترل کنه😄😅یاس جان بیا که معینتو کشتن😂😁
ا‌مروزم که ماهگردمونه باید اعتراف کنم که کلی چیزای خوب از یاس جان یاد گرفتم و کلی همراهیم کرد کل حال خوب و کلی انرژی عالی...بابت تمام نگاهات و محبتات ازت ممنونم❤🙏ایشالا سالگرد ۹۸۷۸۶۵۷۵۷۵۳۲۷۴۳۲۵ سالگیمون💑
عشقمون پایدار و ابدی رنگی رنگی من💛❤💜💚💙

کاملا الان فهمیدم شیمی فول شدی عشق جانم :)

تشبیه جالبی بود :دی شاهنامه :دی بیچاره فردوسی :))
آخ آخ چقدر کیف داد اون روز ولی خودمو کشتم تا یه ساعت بیشتر درس خوندم 
ایموجی ها هم قابل شمارو نداره :دی
پ.ن:دور از جون
امروز هم که ماهگردمونه باعد اعتراف کنم که همین الان دقیقا همین الانِ الاندلم واست تنگ شده و باید بگم مرگ بر شیمی ! :دی
معینم بابت تمام وقت هایی که واسم گذاشتی ... تمام اون انرژی هایی که بهم دادی ...بابت تمام اون لبخندهایی که رو لب هام بی منت کاشتی ... تمام اون آرامش ها که هنوز هم بابت حضورت تو زندگیم دارم ممنونتم 

چه خوبه! اینطوری هم اگه یکی خسته شد کسی هست به دادش برسه، از اونورم فضای رقابتی خوبیه:)))) موفق باشین جفتتون

مرسی :)

همچنین 

چقدر با متن داخل تصویر حال کردم! :)



:)

چه زوجی 😎
موفق باشین😍

ممنون :)

موفق باشید هر دو!!


ممنون :)

ممنون ...
خیلی عالی و زیباست ..
طراحش این عکس نوشته هم خودتون هستید ؟

متاسفانه خیر ... طراحش من نیستم :)

آهان ، ممنون سنجاب جان :)
http://GraphicMaster.blog.ir
راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم تو قسمت پیوند هاتون بزارید ، سپاس ...

:)

.
.
گذاشتم :)

سپااااااااااااااااااااااس
جناب سنجاب .

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار