🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

از دلدار به مهندسِ شاعر

از زمانی که به یاد دارم در خیالاتم شاهزاده ی سوار بر اسب سفیدم یک شاعر بود .همین هم شد !

شاهزاده جانی که در قلبم خانه ای به بزرگی کاج سفید دارد اهل شعر و شاعری ست .

هر صبح که چشم باز میکنم با امید شعری تازه که برایم سروده باشد به صفحه ی گوشی چشم میدوزم و هر بار که پیام صبح بخیرش را میبینم دردلم غوغایی به پا میشود.

هر باری که برایم شعری تازه میسراید در من جوانه ی دلدادگی صدها متر رشد میکند.

می دانی عاشق شعر هایش هستم . می داند و دیوانه میکند با این شعر ها ...!

کاش یادم بماند باری دگر که می خواهم به صدای دلنشینش گوش فرا دهم بگویم شعرهایش را یک به یک در گوشم زمزمه کند.

گویی استعداد عجیبی در دیوانه کردن این قلب دارد!

میدانی گاهی آنقدر از خود بیخود میشوم که دوست دارم  بانگی بلند سردهم و عالم را از این دلدادگی آگاه سازم.

کوتاه کنم مطلب را که وقت تنگ است.

جانِ جانان _یارجانم_گل  اهلی  ات ، همان یاسمن زرد زمستانی درحال روییدن است... مبادا تنهایش بگذاری در این سوز سرمای زمستانی که یخ میزند بی تو !

از دلدار تو :)

به مهندسِ شاعر  

۵ موافق ۰ مخالف
به کجا روم به جز اغوش گرم تو برایم همه جا سرد است به کجا روم که بی تو دل من سخت زار است به کجا روم که خودم لباسی از گرمی وجود تو به تن دارم...دگ رفتنم دست خودم نیس این قلب من یه صاحب خونه داره اون که نباشه قلب منم ساکت و اروم برای همیشه میخوابه...ساکت و اروم...ولی وقتی هست روی منظم ترین حالتش بیداره برای همیشه..عاشقتم بانوی مهربانی و ادب...عاشقتم رویای هر روز و شبم...پس بمون کنارم برای همیشه تا اخر عمر ای زیبا تر از برگ درخت...دوست دار تو معین

من به فدای قلبت ❤

عشقمون پایدار❤💛

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار