🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

رنگی رنگی

"دو روز قبل "

 

م_فلسفه ی این قلب هایی که هر دفعه یه رنگن چیه ؟

ی_هیچی همینطوری عشقم میکشه هر دفعه یه رنگ میفرستم

 

"دوروز بعد"

 

ی_آخر باید روی هر کدوم از قلب ها رمز گذاری کنم  

م_بیا رمز بزاریم

ی_پایه ام

م-خب نظرتو بده

ی_اوووم خب قلب قرمز  که معلومه برای عشق و محبت و علاقه و دوستی و از این چرتو پرتا !

م_چرتو پرتا؟

ی_منظورم از همین دسته کلمات بود خب نه چرتو پرتارو تو فاکتور بگیر

م_برای چی باشه ؟

ی_نظر تو چیه ؟ سوال سختارو میندازی گردن منا

م_خب "ی" یه نظر بده

ی_زمانی که از همدیگه کمال تشکرو داریم ؟! نظرت ؟! الو یک دو سه

م_پس به معنای تشکر باشه خوبه پشت خطم 

ی_خب خوبه قرمز  به معنای تشکرمندی

م_  از اینا بفرست دوست دارم.اصلا همه رو قرمز میبینم

ی_دیووونه . داری در میریا نوبت توعه رنگ بعدی رو انتخاب کن

م_ این به چه معنی؟

ی_نوبت توعه نظرتو بگی

م_من نظر آخرمو میگم

ی_اِ خیلی زرنگی ؟نوچ قبول نیست اول تو باید بگی

م_یعنی خیلی یخی دوست دارم

ی_یخیش دیگه یعنی چی ؟ مثلا یکم دلخور بودن چاشنیش باشه ؟

م_یا مثلا مثل آب دوست دارم . مایه حیاتی

ی_خب مایه حیات چطوری ؟

م_الان من مایه حیات کیم ؟

ی_خب الام مثلا مایه حیات منی دیگه

م_هی وای من  میتو

ی_میتو بی بی

م_مایه حیات کی بودی تو ؟

ی_ 

م_چرا میخندی خب ؟ 

ی_تو چرا میخندی خب ؟

م_خنده دوای درد است

ی_خب الان دردت چیه دقیقا ؟

م_عاشقم

ی_الهی درکت میکنم بد دردیه . بانوی محترمه دوست داره ؟

م_توام عاشقی ؟ نمیدونم خبر ندارم

ی_یکیو دوس داشتم

م_ الان چی ؟

ی_نمیدونم دارم سعی میکنم فراموشش کنم. بین دوست داشتن و دوست نداشتنش موندم

م_امیدوارم موفق شی. برای من تازه داره شروع میشه

ی_تو فراموش کردنش ؟ اوووه تازه اول بدبختیته

م_توی هر کدوم که خودت دوست داری

ی_حالا کی هس ؟ اسمش چیه ؟

م_بدبختی چرا؟ اونش دیگه بماند

ی_خب تا جواب مثبت از دخترا بگیری پدرت در اومده . دلم میخواد فراموشش کنم اما هر دفعه با یه حرف دوباره یادش میوفتم

م_مورد داشتیم دختره منتظر جواب مثبت پسره بود ها...میدونی آخه شوهر کمه

ی_خودش رفته این خاطرات مسخره اش مونده اینجا چیکار کنه خبر ندارم خاطره ها هم بیکارنا. اون مورد کم پیدا میشن ولی خب هستن دیگه چه میشه کرد

م_وای از این خاطره ها.همچین کمم نیستن

ی_به قول پدربزرگ ومادربزرگامون که میگن جووون دوره زمونه عوض شده

م_عوض شده اینجوری شده دیگه. خب بریم سر اصل مطلب

ی_اصل مطلب ؟

م_رمز گشایی دیگه. این چی بود؟

ی_تعیین نکرده بودیم

م_خب تعیین کنیم

ی_زرد؟گرما؟صمیمیت ؟!

م_نه اشتباه گفتی دیگه. دقت کن مایه حیات جان .زرد یعنی تو پاییز آی لاو یو

ی_اِ آره

م_پاییزم نزدیکه

ی_کارامدهم داره هفته ی دیگه پاییزه

م_بله بله

ی_

م_اینی که واسم فرستادی واسه من بود یا پاییز ؟

ی_هردوتاش

م_نه دیگه من با پاییز دعوام میشه ... یکی رو بگو

ی_م 

م_اینو بزار کنارش کسی نبینه. مخصوص توعه

ی_خب باشه. سبز چی ؟

م_سبز یعنی به زیبایی جنگل ها و به طراوت گل های زمستونی دوست دارم

ی_اوووه چه شاعرانه

م_زمستون البته گل نداره

ی_اِ گل یاسمن و گل سنبل پ چی هستن ؟

م_سنبلو نمیدونم ولی اونایی که یاس هستن یا یاس دارن فرشته ان

ی_

م_نخند این حرف کلی احساس پشتشه ها

ی_الان تو یه گل یاس خوشگل کنار خودت داری،خودت فرشته ای یا من ؟ حرفت دو پهلو بود . چشم دیگه نمیخندم

م_اینجا میشه گفت که اول یاس ها فرشته ان بعد کمال همنشین اینجا اثر میزاره بطبع یاس دارا هم فرشته میشن.چقدر حرف گوش کن 

ی_خب الان نباید بخندم

م_بخند 

ی_فرشته ی کی بودی تو؟   آخیش آزادی

م_یجوری میگی انگار 12 سال اوین بودی

ی_

م_فرشته ی کیم من ؟ یکی مسئولیت قبول کنه

ی_من خودم یه فرشته ی بی سرپرستم . بیا زیر بالو پر من

م_چه تفاهمی . دلم سوخت به سر پرستی قبولت میکنم . عه زودتر گفتی تو که

ی_

م_فرشته  

ی_جان فرشته ؟

م_اینا همه هستی

ی_رنگی رنگیلبخند

م_  خب حالا نوبت این

ی_عیدی منی

م_چه ربطی به عیدی داره ؟

ی_سنبل بنفشه یکی از سین های سفره هفت سین هم هست . نظر تو چیه ؟

م_بزار من اسید بخورم

ی_ 

م_این یعنی روحانی منی لبخند

ی_سه سال دیگه روحانی رفت چی میشه تکلیفش؟

م_اصول دین میپرسی ؟

ی_خب دیگه نمیپرسم بی اعصاب

م_بنفشو تو بگو

ی_نمیدونم نظری ندارم درباره اش همون روحانی خوبه

م_وایستا یه ذره فکر کنم

ی_اوکی

م_ تودلی. خوبه ؟ کلی فسفر سوزوندم

ی_قرار شد اصول دین نپرسم

م_این فروعشونه

ی_خب تصویب شد. با فروعش کاری ندارم

م_خوبه. ای بابا فروعش خوبه ها توش موز داره

ی_  این موند 

م_فسفر نموند دیگه

ی_خیلی مخلصیم ؟! یا خیلی خاص دوست دارم ؟!

م_دومی بهتره

ی_ صورتی وار دوست دارم

م_  فرشته ی مایه حیات ؟

ی_بله ؟ 

 

م_بله چیه این همه احترام و علاقه جوابش بله نیست

 

ی_خب جانم ؟

 

م_آهان حالا شدلبخند

 

ی_ به خدا دوستم بفهمه به تو میگم جانم به اون بعد 4 سال دوستی ی جانم نگفتم نصفم میکنه

 

م_خب یه فرقایی باید باشه دیگه  دلم واست  تنگ شده

ی_رنگی رنگی   

 

م_همین دوتا؟

 

ی_این دوتا خوشگل ترن     بیا اینم واسه خاطر دل شما

م_دل خودت چی ؟

ی_با دل من تو چیکار داری؟

م_خونمه خب لعنتی

ی_دل من خونه توعه ؟

م_نیست ؟

ی_باید باشه ؟

م_تو بگو

.

.

 

.

پ.ن:سالگرد عاشقیمون مبارک 

۳ موافق ۰ مخالف
تبریک میگم خوشبخت باشین :)
قشنگه بود با اون شکلک ها :-)😎

ممنونم عزیزم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار