🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

عطر حضور تو

از نظر من هرکسی یه بویی داره

مثلا بابابزرگ _پدرمادر_همیشه بوی عطر فل میده وقتی بغلش میکنم دلم میخواد فقط بوش کنم. حتی شده گاهی وقت ها تا دقایقی از بغلش جُم نخورده باشم 

یا مثلا مامان بزرگ همیشه بوی عطر گل یاس می ده.

و چون میدونه که من عاشق بوی عطر های اون و بابابزرگ هستم از هر دو مدلشو واسم خریده و بهم به عنوان هدیه داده . منم اونارو گذاشتم روی میز تحریرم و هر وقت که دلم براشون تنگ میشه اتاقو پر از عطر حضورشون میکنم.

ولی خودمونیم ... هیچی مثل حضور واقعیشون دلپذیر تر نیست (!)

مثلا بابا بوی فداکار میده.

و مامان که بوی محبت میده .

یا مثلا همین خودِ تو که بوی یار میدی.

بوی همون آدم های توی داستانهای نادر ابراهیمی؛

بوی آدم های توی شعر های فروغ؛

بوی دلدار میدی 

 که تا ابد همراه منه  

۵ موافق ۰ مخالف
سلام
عالی بود
سوژه ای خوب برای نوشتن یک متن بلند
ممنون

سلام 

خوشحالم که خوشتون اومده :)

😍چه لطیف 
همشون همیشه باشن پیشت ان شاءالله 
عشقتون پایدار 

مرسی :) 


ایشالله :)

همچنین ... :)

خدا همه‌ی عزیزانت رو برات حفظ کنه :)

مرسی


همچنین :)

شکلک های قشنگ :)
متنم خوشگل ❤
خوشبخت بشین🎈

مرسی عزیزم :)

خیلی خوشحالم که پدر و مادر و مادربزرگ و پدربزرگت اینقدر خوشبو هستن😊خدا ایشالا همیشه سلامت کنارت نگهشون داره...😻
عزیزم ولی فرق تو با بقیه عطر ها اینه که همیشه ماندگار و تازه ای برام ...💜💛❤

فدای تو :)


خداحفظشون کنه. :)))

ممنونم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار