🌿خونه ی دِرَختی

درخت بلوط🌰 ؛ خونه ی من

کاج و بلوط

به نام خدای قلم :)

امروز روز میلاد من است و من حالو هوای عجیبی دارم . تصمیم گرفته ام در این روز با شکوه  نقل مکان کنم  از آن کاج همیشه سرسبز برفی به این درخت بلوط !

به قول میم.ر  که معتقد است کاج هنوز خیس است و آتش نمیگیرد من نیز آتش اش نمیزنم . یعنی خواستم آتش اش بزنم اما آتش نگرفت ! هنوز دلم با اوست و گه گاهی عجیب دلتنگی به سراغ قلبم می آید اما دیگر وقتش شده بود که او را کنار بگذارم. کاج برفی شده بود مانند آن دفتر دویست برگی که برگه ی آخرش تنها پُست "مختومه" جا شد نه چیز دیگری !

دلیل کنار گذاشتن کاج برفی عدم علاقه ی من به او نبود بلکه از بس عاشقش بودم کنار گذاشتمش !

خانه ام را نو کرده ام تا با حال و هوای جدیدی شروع به نوشتن کنم ...

خانه ام عوض شده پس به من حق بدهید که هنوز نتوانسته باشم با درودیوارِ خانه ی جدید اُخت بگیرم و خب طبیعی ست که احساس غریبی میکنم اما مجبورم عادت کنم !

کاج برفی حکم دوره های 15 و 16 و 17 سالگی عمرم را دارد و پر است از خاطره  هایی که دیگر هرگز تکرار  نمیشوند ...

اما اینجا قرار است کمی متفاوت تر از آن جا باشد . اینجا قرار است نقل کند از آن دوره 18 سالگیِ کنکوری و عشق بازی های عاشقانه :)

اینجا درخت بلوط _ خانه سنجاب _ و من سنجاب نویسنده ی این خاطرات هستم J

 

۸ موافق ۰ مخالف
بعضی تغییرات خوبن
باعث ترقی تو میشن
پس دلتنگی ها رو بذار کنار و
با قدرت هر چه تمام تر بنویس :)

اوهوم :)

کاملا باهات موافقم :)
قطعا این تغییر  باعث ترقیم میشه :)

امیدوارم موفق باشی
و زود به اینجا عادت کنی:)

مرسی عزیزم :)

ان شاالله عمر با عزت داشته باشید...

ممنونم :)

بمونه برات :)

مرسی :)

امیدوارم موفق باشی عزیزم...ولی هیچ وقت خودم رو به خاطر اشتباهی ک کردم نمیبخشم...ک نتیجش باعث شد اون سایتت رو رها کنی...ولی میدونم ک میتونی بهترین ها رو ثمر بزنی❤

ممنون عزیزم :)
مهم اینه که هر جایی که هستیم بتونیم بهترینهارو رقم بزنیم و من میخوام اینجا هم بهترین باشم :)

با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز وب شما با افتخار دنبال شد لطفا وب منم دنبال کنید

سلام 

سپاس 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در رویاهایم
تو را میبینم
ای سرسبز بلوط سبز
ایستاده ای تنهای تنها
در بی انتها دشت خشک
با زخم ها ز نادان تبر
چه مهربان میخندی بر زخم
و پاییز فقط رسیده است
تا کمرت ...
.
.
.
مرا خاک کنید در زیر آن بلوط بلند
وقتی پوست او ترمیم شود
روح من هم خوب می شود



آدرس اینستاگرام من:
hk_yasaman
دختری به نام یاس پسری به نام یار